Presentaties en workshops
Hans Kamphuis, Innovationlink
Innoveren doen we samen. Succesvol een idee naar de markt brengen met de 11 schakels 'van inventie naar innovatie'
Sander Meuwese, LaunchThis
Heb jij een goed idee voor een consumentenproduct en behoefte aan professioneel advies? Boek dan een gratis QuickScan. Vertrouwelijk.
Robin Aanen en Paul Peeters, Rabobank
Workshop over de financiële mogelijkheden om jouw innovatieve idee te realiseren
Jelle Oomen, PNO
Slimme financiering van innovaties: het belang van tijdig onderzoek naar mogelijke subsidies en daar je business case en toepassingen op aanpassen
Make it in Tilburg
4 presentaties van makers uit Tilburg: Koen Melis (Castlab), Toine Schoutens (Propeaq), Joost van der velden (Remoticom), Teun Verschuren (Citysteps)
Petra van Dijk, MindLabs
MindLabs: interactie tussen mens en technologie. MindLabs is een samenwerkingverband dat zich in de Tilburgse Spoorzone ontwikkelt. Wie werken er samen, met welk doel, en wat gebeurt er momenteel?
Michiel van Stapele, Octrooicentrum NL
Succesvolle IE strategie aan het begin van het innovatieproces
Els Doornhein, De Vos & Partners Advocaten
Het succesvol op de markt brengen van een vinding
Albert Zeeman, GBO innovation makers
Jouw marketingplan in één uur: 6 beproefde vragen die leiden tot de basis van jouw marketingplan
Tjerja Geerts, Midpoint Brabant
Lean Branding voor Startups: ontwikkel sneller, een waardevol merk voor jouw klant
Arnoud Muizer, NEN Innovatie
Standaarden: van knelpunt naar kans
Floris van Dijk, Thingit
You've got patential! Op basis van patent-data een nieuwe markt vinden
Leonard Bijlsma, VDT Advocaten
Petje op, petje af: interactieve presentatie over Intellectuele Eigendomsrechten
Evie Schürmann, Thoughtline
Innovatie versnellen met behulp van LEGO SERIOUS PLAY
Etienne Timmermans, Censor
Innovatie kan versneld worden!
Hein van den Heuvel, Patentwerk
Tips en trucs in het gebruik van het octrooisysteem
Pieter Diphoorn, KvK
De duurzame toekomst van jouw bedrijf
Maurice Bakker, Braventure
Hoe stel je een Lean and Mean business case op?
Etienne Timmermans, Censor
Hoe je de 'time to market' van innovaties zo kort mogelijk kunt houden